2024-10-13 10:25

Takviye Gıda Endüstrisi Reklam Erişim ve Trafik Rakamları

Takviye Gıda Endüstrisi Reklam Erişim ve Trafik Rakamları

Gıda sektörüne ilişkin verilerin ardından şimdi de Takviye gıda verilerini sizlerle paylaşıyoruz.

Erişime Göre Takviye Gıda Sektörünün Reklam Devleri

Gemius Adreal’ın verilerine göre Ocak-Ağustos 2024 tarihleri arasında erişimde en çok Eczacıbaşı İlaç Pazarlama öne çıktı. Pharmaton ve Nutraxin de ilk üçte yer alan markalar olarak dikkat çekti.

SOV Lideri Takviye Şirketleri

Takviye gıda sektörünün dev isimlerini ziyaretçi sayısına göre sıraladığımızda bu kez Eczacıbaşı İlaç Pazarlama’nın birinciliği rakiplerine bırakmadığı görülüyor. Nutraxin ve Supradyn de ilk üçte yer aldı.

Kaliteli Gösterimde (EQ) Öne Çıkanlar

Gemius olarak artık markaların iletişim çalışmalarında ulaştıkları kaliteli gösterimleri de (EQ) sizlerle paylaşıyoruz. EQ, toplam reklam gösterim içerisindeki kaliteli gösterimleri temsil eder. Gemius metodolojisi kaliteli gösterimi hesaplarken baz aldığı temel kriterler ise reklam tipi, yüksek görünürlük oranı, görünürlük süresi ve reklamın yayınlandığı alanda eş zamanlı başka reklam olup olmadığıdır.

Buna göre takviye gıda endüstrisinde kaliteli gösterim söz konusu olduğunda başı çeken isim %21,69 ile Pharmaton oldu.

Kaliteli Gösterim (EQ) nedir?

Her görüntülenebilir reklam içeriği için 4 elementten oluşur. Reklam türü, reklam iletişim süresi, reklam boyutu ve kullanıcının ekranında eş zamanlı yer alan diğer reklamları da dikkate alarak hesaplanan bir gösterim kalitesi benchmark metriğidir.

Amaç TV ile kıyaslanabilir bir gösterim metriği yaratmaktır. TV'de kullanıcı reklamı izlerken farklı bir reklama maruz kalmaz., Ayrıca görünürlük oranı yüksektir.

Kaliteli gösterim dijital platformlarda TV'deki reklam etkisine benzer bir etki yaratan gösterim oranını ölçümlemek için Gemius tarafından tasarlanmıştır.

 Takviye gıda sektörünün öne çıkan kreatifleri

Takviye Gıda Endüstrisi Reklam ve Trafik Rakamları’na ilişkin verilerin ardından markaların öne çıkan kreatifleriyle sizleri baş başa bırakıyoruz.

Ocak-Ağustos 2024 tarihleri Türkiye’nin öncü markaları birbirinden çarpıcı kreatifleriyle iletişimlerini yürüttü ve geniş kitlelere ulaşmaya çalıştı.

İşte o kreatifler:

Panoya> Yazdır

İçerik Tipi

haber

Daha fazlasını bilmek ister misiniz?

Bizimle iletişime geçin

Bütün haberler, rehberler ve yorumlar bir mailde!

Bülteni kontrol et