Nisan ayının Dijital Erişim Şampiyonları
Yılın ilk yarısının geride bırakmaya hazırlanırken dev platformlar yine pek çok farklı reklama imza attı ve geniş kitlelere ulaşarak satışlarını artırmaya çalıştı. Biz de Gemius olarak bu dev şirketleri yakın markaja almayı sürdürdük ve her ay olduğu gibi Nisan ayının dijital erişim şampiyonlarını sizlerle paylaşıyoruz.
Nisan ayının Dijital Erişim Şampiyonları
Dijital Erişim Şampiyonları listemizin ilk sırasında Unilever yer aldı ve yüzde 87.5’lik erişimle öne çıktı.
Unilever’i yüzde 87.4’lük erişimle A101 ve yüzde 83.5’lik erişimle P&G takip etti ve dijital erişim şampiyonlarımızın ilk üç ismi bu şekilde oluştu.
Nisan ayında dijital erişim oranlarıyla dikkat çeken diğer şampiyon markalarımız şöyle: Vodafone, Turkcell, Getir, QNB Finansbank, L’Oreal, Koninklijke Philips ve Etstur.
Dijital GRP Şampiyonları
Nisan ayının Dijital GRP Şampiyonları’na göz attığımızda Unilever’i ilk sırada görüyoruz.
3,3K GRP’ye ulaşan Unilever’in ardından 3,2K GRP ile Getir gelirken, üçüncü sırada ise P&G yer aldı ve 2,4K GRP’ye ulaştı.
Dijital Erişim Şampiyonları (Sadece Video)
Nisan ayının dijital erişim şampiyonları listesini sadece video reklamlar özelinde sıralayacak olursak Unilever’in yüzde 86 erişim oranıyla en önde olduğu görülüyor.
Yüzde 86 erişim oranına ulaşan Unilever’i yüzde 83 erişimle A101 ve yüzde 82.5 erişimle P&G izledi.
Dijital GRP şampiyonları (Sadece Video)
Nisan ayı Dijital GRP Şampiyonları listemizde sadece video reklamlara odaklanacak olursak ilk sırada 2,8K GRP Unilever’in yer aldığı görülüyor.
Unilever’in hemen ardından P&G ve Getir geliyor.