2024-06-27 08:06

Mayıs ayının Dijital Erişim Şampiyonları

Mayıs ayının Dijital Erişim Şampiyonları

Yılın ilk yarısını geride bırakırken dev markalar yine birbirinden farklı iletişim çalışmalarına imza attı ve hedef kitlesine hitap ederek satışlarını artırmaya çalıştı. Biz de her ay olduğu gibi Gemius olarak bu dev şirketleri yakın markaja aldık ve Mayıs ayının erişim şampiyonlarını sizlerle paylaşıyoruz.

Mayıs ayının Dijital Erişim Şampiyonları

Dijital Erişim Şampiyonları listemizin ilk sırasında Unilever yer aldı ve yüzde 90.6’lık erişimle öne çıktı.

Unilever’i yüzde 89.6’lık erişimle Nestle Türkiye ve yüzde 89.5’lik erişimle A101 takip etti ve dijital erişim şampiyonlarımızın ilk üç ismi bu şekilde oluştu.

Mayıs ayında dijital erişim oranlarıyla dikkat çeken diğer şampiyon markalarımız şöyle: P&G, Arçelik, DSM Grup, Getir, Philips, Media-Saturn Holding ve Akbank.

Dijital GRP Şampiyonları

Mayıs ayının Dijital GRP Şampiyonları’na göz attığımızda Unilever’i ilk sırada görüyoruz.

4,2K GRP’ye ulaşan Unilever’in ardından 3,9K GRP ile Getir gelirken, üçüncü sırada ise Nestle Türkiye yer aldı ve 3,0K GRP’ye ulaştı.

Dijital Erişim Şampiyonları (Sadece Video)

Mayıs ayının dijital erişim şampiyonları listesini sadece video reklamlar özelinde sıralayacak olursak Unilever’in yüzde 88.4 erişim oranıyla en önde olduğu görülüyor.

Yüzde 89.4 erişim oranına ulaşan Unilever’i yüzde 87.9 erişimle Nestle Türkiye ve yüzde 85.8 erişimle P&G izledi.

Dijital GRP şampiyonları (Sadece Video)

Mayıs ayı Dijital GRP Şampiyonları listemizde sadece video reklamlara odaklanacak olursak ilk sırada 3.6K GRP Unilever’in yer aldığı görülüyor.

Unilever’in hemen ardından Nestle Türkiye ve P&G geliyor.   

Panoya> Yazdır

İçerik Tipi

haber

Daha fazlasını bilmek ister misiniz?

Bizimle iletişime geçin

Bütün haberler, rehberler ve yorumlar bir mailde!

Bülteni kontrol et