2025-01-16 06:33

Kozmetik Pazaryeri Medya ve Trafik Şampiyonları

Kozmetik Pazaryeri Medya ve Trafik Şampiyonları

Son olarak sizlerle paylaştığımız Kozmetik Endüstrisi’ne ilişkin verilerin ardından sektörlerin 2024 karnesini paylaşmayı sürdürüyoruz. Bu kez Kozmetik Pazaryeri Medya ve Trafik Şampiyonları ile sizi baş başa bırakıyoruz.  

Dijital Medya verilerine baktığımızda reklam erişimine göre şampiyonların sıralandığı listemizde ilk sırada %91,5 ile Sephora yer aldı. Sephora’nın ardından Watsons ve Gratis geldi.

Gerçek ziyaretçi sayısına göre baktığımızda Gratis’in 5,2 milyon ile en yakın rakibini neredeyse ikiye katladığı dikkatlerden kaçmıyor.

 

Watsons 2,8 milyon ile Gratis’in ardından gelirken, 1,2 milyon ile Sephora da ilk üçte yer aldı.

Kozmetik Dikeyi’nin dev isimlerini Dijital Medya özelinde gösterim sayısına göre sıraladığımızda Gratis’in birinciliği rakiplerine bırakmadığı görülüyor. Sephora ve Watsons da ilk üçte.

Kaliteli gösterimler söz konusu olduğunda listenin ilk sırasındaki isim Sephora olurken, Sephora’nın ardından %33,6 ile Gratis ve %17,7 ile Watsons geliyor.

Kozmetik Pazaryeri’nin 2024 yılında öne çıkardığı kreatifler

 

Panoya> Yazdır

İçerik Tipi

haber

Daha fazlasını bilmek ister misiniz?

Bizimle iletişime geçin

Bütün haberler, rehberler ve yorumlar bir mailde!

Bülteni kontrol et