2024-03-20 13:44

Hoşgeldin Ya Şehri Ramazan

Hoşgeldin Ya Şehri Ramazan

Gemius Türkiye olarak Ramazan ayının hemen öncesi ve ilk günlerini de baz alarak Süt Ürünleri, Meşrubat, Çay ve Tahıl & Kurubakliyat sektörlerine ilişkin Ramazan Kampanyaları Analizi’mizi sizlerle paylaşıyoruz.

Süt Ürünleri Sektörü (Dijital)

Gemius Adreal’ın verilerine göre Süt Ürünleri Sektörü’nde toplam erişim oranı yüzde 66 olarak gerçekleşirken, 41 milyon kişiye erişildiği görüldü.

Sektörün toplam GRP’si 524’e ulaşırken ortalama görünürlük oranı yüzde 81, toplam gösterim ise 320 milyon olarak öne çıktı.

Süt Ürünleri Sektörü’ndeki markalara odaklandığımızda 196 GRP ile birlikte erişim oranı yüzde 55’e ulaşan Sütaş’ın ilk sırada olduğu görülüyor. Sütaş’ın ardından Pınar, İçim ve Activia öne çıkan diğer markalar oldu.

Mecralara göz attığımızda Instagram’ın yüzde 55’lik erişim oranıyla önde olduğu dikkat çekiyor.

Meşrubat Sektörü (Dijital)

Meşrubat Sektörü’nde toplam erişim oranı yüzde 84 olarak gerçekleşirken, 51 milyon kişiye erişildiği görüldü.

Sektörün toplam GRP’si 1381’e ulaşırken ortalama görünürlük oranı yüzde 67, toplam gösterim ise 843 milyon olarak öne çıktı.

Meşrubat Sektörü’ndeki markalara odaklandığımızda 381 GRP ile birlikte erişim oranı yüzde 69’a ulaşan Coca-Cola’nın ilk sırada olduğu görülüyor. Coca-Cola’nın ardından Fuse Tea, Fanta, Cappy ve Pepsi öne çıkan diğer markalar oldu.

Mecralara göz attığımızda YouTube’un yüzde 66.9’luk erişim oranıyla önde olduğu dikkat çekiyor.

Çay Sektörü (Dijital)

Çay Sektörü’nde toplam erişim oranı yüzde 54 olarak gerçekleşirken, 33 milyon kişiye erişildiği görüldü.

Sektörün toplam GRP’si 164’e ulaşırken ortalama görünürlük oranı yüzde 70, toplam gösterim ise 100 milyon olarak öne çıktı.

Çay Sektörü’ndeki markalara odaklandığımızda 82 GRP ile birlikte erişim oranı yüzde 40’a ulaşan Lipton’un ilk sırada olduğu görülüyor. Lipton’un ardından Çaykur ve Ofçay öne çıkan diğer markalar oldu.

Mecralara göz attığımızda Instagram’ın yüzde 32’lik erişim oranıyla ilk sırada yer aldığı dikkat çekiyor.

Tahıl & Kurubakliyat Sektörü (Dijital)

Tahıl & Kurubakliyat Sektörü’nde toplam erişim oranı yüzde 50 olarak gerçekleşirken, 31 milyon kişiye erişildiği görüldü.

Sektörün toplam GRP’si 164’e ulaşırken ortalama görünürlük oranı yüzde 75, toplam gösterim ise 100 milyon olarak öne çıktı.

Tahıl & Kurubakliyat Sektörü’ndeki markalara odaklandığımızda 46 GRP ile birlikte erişim oranı yüzde 25’e ulaşan Indomie Türkiye’nin ilk sırada olduğu görülüyor. Indomie Türkiye’nin ardından Hasata, ETİ Gıda, Sinangil ve Duru Gıda öne çıkan diğer markalar oldu.

Mecralara göz attığımızda Instagram’ın yüzde 32’lik erişim oranıyla ilk sırada yer aldığı dikkat çekiyor.

Panoya> Yazdır

İçerik Tipi

haber

Daha fazlasını bilmek ister misiniz?

Bizimle iletişime geçin

Bütün haberler, rehberler ve yorumlar bir mailde!

Bülteni kontrol et