2024-10-13 10:18

Gıda Endüstrisi Reklam Erişim ve Trafik Rakamları

Gıda Endüstrisi Reklam Erişim ve Trafik Rakamları

Geçtiğimiz hafta E-Ticaret ve Süpermarket sektörlerine ilişkin önemli pek çok veriyi sizlerle paylaşmıştık. Bu hafta ise Ocak-Ağustos 2024 tarih aralığını dikkate alarak Gıda sektörüne ilişkin verilere odaklanacağız ve beraberinde Takviye Gıdalar endüstrisine de bakış atacağız.

Şimdi isterseniz Gıda Endüstrisi ile başlayalım.

Erişime Göre Gıda Sektörünün Reklam Devleri | İlk 10

Gemius Adreal’in verileri ışığında erişime göre gıda sektörünün reklam devlerini sıraladığımızda Nestle Türkiye’nin ilk sırada olduğu görüldü. Nestle Türkiye’yi Pladis, Unilever, Frito Lay, Eti, Şölen Çikolata, Ferrero Türkiye, Sütaş, Numil ve Yaşar Holding takip etti ve ilk 10 bu şekilde oluştu.

Gıda Sektörünün SOV Şampiyonları

Gıda sektörünün SOV şampiyonlarını listelediğimizde ilk sırada Pladis’i görüyoruz. Pladis’in ardından Nestle Türkiye ve Unilever de ilk üçte yer almayı başardı.

Gıda Sektörünün Kaliteli Gösterim (EQ) Şampiyonları

Gemius olarak artık markaların iletişim çalışmalarında ulaştıkları kaliteli gösterimleri de (EQ) sizlerle paylaşıyoruz. EQ, toplam reklam gösterim içerisindeki kaliteli gösterimleri temsil eder. Gemius metodolojisi kaliteli gösterimi hesaplarken baz aldığı temel kriterler ise reklam tipi, yüksek görünürlük oranı, görünürlük süresi ve reklamın yayınlandığı alanda eş zamanlı başka reklam olup olmadığıdır.

Buna göre gıda sektöründe kaliteli gösterimde başı çeken isim %13,45 ile Unilever oldu. Nestle Türkiye, Pladis, Frito Lay, Numil Gıda, Şölen Çikolata, Danone, Eti, Sütaş ve Ferrero da kaliteli gösterimler söz konusu olduğunda ilk 10’da yer alabilen diğer markalar oldu.

Gıda Markalarının Öne Çıkan Kreatifleri

Gıda Endüstrisi Reklam ve Trafik Rakamları’na ilişkin verilerin ardından gıda endüstrisinin öne çıkan kreatifleriyle sizleri baş başa bırakıyoruz. Ocak-Ağustos 2024 tarihleri arasında Ülker’den Frito Lay’e, Nestle Türkiye’den Eti’ye Türkiye’nin öncü markaları birbirinden çarpıcı kreatifleriyle iletişimlerini güçlendirdi ve geniş kitlelere ulaşmaya çalıştı.

İşte o kreatifler:

Panoya> Yazdır

İçerik Tipi

haber

Daha fazlasını bilmek ister misiniz?

Bizimle iletişime geçin

Bütün haberler, rehberler ve yorumlar bir mailde!

Bülteni kontrol et