Annelerimiz en çok hangi içeriklere ilgi gösteriyor?
Varlıklarıyla dünyamızı anlamlandıran; sevgisine, şefkatine, merhametine sığındığımız bir liman olan annelerimizin o özel günü geldi çattı. Bizleri en iyi şekilde yetiştirme ve büyütme çabası içinde olan ve haklarını asla ödemeyeceğimiz annelerimiz için uzun yıllardır kutlanan Anneler Günü, her yıl olduğu gibi bu yıl da tüm dünyada büyük bir sevinçle kutlanacak.
Anneler Günü'nden söz açılmışken biz de Gemius olarak hem Anneler Günü'müzü kutluyor, hem de annelerimize dair dikkat çeken bazı verileri bu yazımızda sizlerle paylaşıyoruz.
ANNELERİMİZİN TERCİH ETTİĞİ İÇERİKLER
Annelerimiz en çok hangi içerikleri tüketiyor? Gemius Audience'ın 2021 yılı verilerine göre yaşam, haritalar, oyun, telekomünikasyon, ilan, kozmetik, e-posta, turizm, portal, kültür-eğlence, otomotiv, iş-finans, teknoloji, bilgi ve kurumsal kategoriler annelerimizin tercih ettiği içerikler olarak öne çıkıyor.
EN ÇOK HANGİ MARKALAR ÖNE ÇIKIYOR?
Peki annelerimiz en çok hangi markaların web sitelerini ziyaret ediyor? İletişim teknolojilerine daha çok ilgi gösteren anneler, kargo şirketlerine, ikinci el ürünlerin sergilendiği platformlara ve bebek ürünlerinin yer aldığı markalara ağırlık veriyor.
Gemius Audience'ın Şubat 2022’yi baz alan verilerine göre annelerimizin en fazla ziyaret ettiği adresler şöyle:
samsung.com, vodafone.com.tr, netflix.com, lcwaikiki.com, mngkargo.com.tr, turkcell.com.tr, araskargo.com.tr, mediamarkt.com.tr, a101.com.tr, letgo.com, spotify.com, teknosa.com, qnbfinansbank.com, memorial.com.tr, getir.com, carrefoursa.com, opel.com.tr, acibadem.com.tr, huawei.com, defacto.com.tr, e-bebek.com, enerjisa.com.tr, biletix.com.
Bu vesileyle Gemius ailesi olarak Anneler Günü’nüzü tekrar kutluyor, annelerini kaybedenlere baş sağlığı ve sabırlar diliyoruz.