2024-02-14 12:05

Ocak Ayının Dijital Erişim Şampiyonları

Ocak Ayının Dijital Erişim Şampiyonları

Acısıyla tatlısıyla 2023’ü geride bıraktık ve 2024’e hızlı başladık. Gemius olarak yeni yılda da sektörlere yön veren ve geniş bir müşteri kitlesine ulaşabilen markaları yakından takip etmeye devam ediyoruz. Bu içeriğimizde Ocak ayının Dijital Erişim şampiyonlarını sahneye çıkarıyoruz.

Ocak ayının Dijital Erişim Şampiyonları

Dijital Erişim Şampiyonları listemizin ilk sırasında Vodafone yer aldı ve yüzde 85,7’lik erişimle öne çıktı.

Vodafone’u yüzde 84,8 erişimle Getir ve yüzde 84,6 erişimle A101 takip etti ve dijital erişim şampiyonlarımızın ilk üç ismi bu şekilde oluştu.

Ocak ayında dijital erişim oranlarıyla dikkat çeken diğer şampiyon markalarımız şöyle: Unilever, Nestle Türkiye, Amazon, Migros, D-Market (Hepsiburada), DSM Grup (Trendyol) ve Hangisi İnternet ve Bilgi Hizmetleri (HangiKredi).

Dijital GRP Şampiyonları

Ocak ayının Dijital GRP Şampiyonu Şirketleri’ne göz attığımızda Getir’i ilk sırada görüyoruz.

3,3K GRP’ye ulaşan Getir’in ardından 2,9K GRP ile Unilever gelirken, üçüncü sırada ise Yemek Sepeti yer aldı ve 2,4K GRP’ye ulaştı.

Dijital Erişim Şampiyonları (Sadece Video)

Ocak ayının dijital erişim şampiyonları listesini sadece video reklamlar özelinde sıralayacak olursak Getir’in yüzde 83,2 erişim oranıyla en önde olduğu görülüyor.

Yüzde 83,2 erişim oranına ulaşan Getir’i yüzde 82,6 erişimle Unilever ve yüzde 81,2 erişimle Nestle Türkiye izliyor.

Dijital GRP şampiyonları (Sadece Video)

Ocak ayı Dijital GRP Şampiyonları listemizde sadece video reklamlara odaklanacak olursak ilk sırada 2,7K GRP Unilever’in yer aldığı görülüyor. Unilever’in hemen ardından pladis ve Getir geliyor. 

 

Panoya> Yazdır

İçerik Tipi

haber

Daha fazlasını bilmek ister misiniz?

Bizimle iletişime geçin

Bütün haberler, rehberler ve yorumlar bir mailde!

Bülteni kontrol et