2024-07-19 08:47

Haziran ayının Dijital Erişim Şampiyonları

Haziran ayının Dijital Erişim Şampiyonları

Dev markalar her ay olduğu gibi Haziran’da da birbirinden farklı iletişim çalışmalarına imza attı ve hedef kitlesine hitap ederek satışlarını artırmaya çalıştı. Biz de Gemius olarak bu dev şirketleri yakın markaja aldık ve Haziran ayının erişim şampiyonlarını sizlerle paylaşıyoruz.

Haziran ayının Dijital Erişim Şampiyonları

Dijital Erişim Şampiyonları listemizin ilk sırasında Unilever yer aldı ve yüzde 90,49’luk erişimle öne çıktı.

Unilever’i yüzde 90,08’lik erişimle Turkcell ve yüzde 88,37’lik erişimle Nestle Türkiye takip etti ve dijital erişim şampiyonlarımızın ilk üç ismi bu şekilde oluştu.

Haziran ayında dijital erişim oranlarıyla dikkat çeken diğer şampiyon markalarımız şöyle: P&G, Arçelik, Amazon, A101, Pladis, L’Oreal, Getir.

Dijital GRP Şampiyonları

Haziran ayının Dijital GRP Şampiyonları’na göz attığımızda Unilever’i ilk sırada görüyoruz.

4,8K GRP’ye ulaşan Unilever’in ardından 3,9K GRP ile Getir ve P&G ikinciliği paylaşırken, L’Oreal Türkiye 2,1K GRP ile ilk üçte yer aldı.

Dijital Erişim Şampiyonları (Sadece Video)

Haziran ayının dijital erişim şampiyonları listesini sadece video reklamlar özelinde sıralayacak olursak Unilever’in yüzde 89,10’luk erişim oranıyla en önde olduğu görülüyor.

Unilever’i yüzde 86,98’lik erişimle P&G ve yüzde 85,86’lık erişimle Nestle Türkiye izledi.

 

Dijital GRP şampiyonları (Sadece Video)

Haziran ayı Dijital GRP Şampiyonları listemizde sadece video reklamlara odaklanacak olursak ilk sırada 4,3K GRP Unilever’in yer aldığı görülüyor.

Unilever’in hemen ardından P&G ve Getir geliyor. 

Panoya> Yazdır

İçerik Tipi

haber

Daha fazlasını bilmek ister misiniz?

Bizimle iletişime geçin

Bütün haberler, rehberler ve yorumlar bir mailde!

Bülteni kontrol et