Ağustos ayının Dijital Erişim Şampiyonları
Ve bir yaz sezonunun daha sonuna geldik. Dev markalar her ay olduğu gibi Ağustos ayında da birbirinden farklı iletişim çalışmalarına imza attı ve hedef kitlesine hitap ederek satışlarını artırmaya çalıştı. Biz de Gemius olarak bu dev şirketleri yakın markaja aldık ve Ağustos ayının erişim şampiyonlarını sizlerle paylaşıyoruz.
Ağustos ayının Dijital Erişim Şampiyonları
Dijital Erişim Şampiyonları listemizin ilk sırasında Unilever yer aldı ve yüzde 86,96’lık erişimle öne çıktı.
Unilever’i yüzde 85’lik erişimle P&G ve yüzde 84,66’lık erişimle Getir takip etti ve dijital erişim şampiyonlarımızın ilk üç ismi bu şekilde oluştu.
Ağustos ayında dijital erişim oranlarıyla dikkat çeken diğer şampiyon markalarımız şöyle: BİM, D-Market, Turkcell, Akbank, Vodafone, Amazon.
Dijital GRP Şampiyonları
Ağustos ayının Dijital GRP Şampiyonları’na göz attığımızda Unilever’i ilk sırada görüyoruz.
4K GRP’ye ulaşan Unilever’in ardından 3,5K GRP ile Getir ve 2,6K GRP ile P&G geldi ve ilk üç bu şekilde oluştu.
Dijital Erişim Şampiyonları (Sadece Video)
Ağustos ayının dijital erişim şampiyonları listesini sadece video reklamlar özelinde sıralayacak olursak Unilever’in yüzde 86,07’lik erişim oranıyla en önde olduğu görülüyor.
Unilever’i yüzde 84,05’lik erişimle P&G ve yüzde 82,15’lik erişimle Getir izledi.
Dijital GRP şampiyonları (Sadece Video)
Ağustos ayı Dijital GRP Şampiyonları listemizde sadece video reklamlara odaklanacak olursak ilk sırada 3,6K GRP Unilever’in yer aldığı görülüyor.
Unilever’in hemen ardından P&G ve Getir geliyor.